70 nap alatt a föld körül +még néhány

vazeg

vazeg

Bondi beach: szabadtéri szoborkiállítás

A tenger gyümölcsei

2014. október 24. - kiskosztüm

image_160.jpg

image_159.jpg

image_161.jpg

Sydney legmenőbb tengerpartja a Bondi beach (igazság, hogy Tamaramáig tart a kiállítás). Ezek a képek ott készültek. A sziklás, homokos part sokszor izgalmasabb, mint az alkotások maguk, de néhány a válogatásból...legyen az én koncepcióm a "kocka". A középsőn a művész nem csak ebben a dobozban pucolta az üveget, hanem egy sötétebb dobozban is időnként . A művészet kemény dolog! Az ember agyvize itt a beach én fólforr, ha nem vigyáz magára (s nincs egy lesötétített doboza is).az alsó képen én vagyok, aki átmentem 10795-ként.(már jegyezve vagyok: én vagyok a 10795-ős! Érdemes élni!

A bejegyzés trackback címe:

https://vazeg.blog.hu/api/trackback/id/tr406828225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása