70 nap alatt a föld körül +még néhány

vazeg

vazeg

Apály, dagály, sós, meleg és hullámzó

Amikor a pillanatot nehéz rögzíteni

2014. november 20. - kiskosztüm

image_359.jpgŐk majdnem berepültek az ablakon

image_360.jpg

Mielőtt elindultunk, úgy döntöttem, nem lesz más eszköz nálam az úton, mint egy tablet. Ez nagy kihívás volt, mert kb egy héttel az út előtt ismerkedtünk meg egymással. Elfogadtam a korlátait. Sem szuperközeli, sem nagytotált nem tudok fotózni vele. Nincs módom stikában fényképezni embereket, amit annyira szeretek.

Ha tehetem, folyton a kezemben van a iPadom, nehogy kihagyjak valami vissza nem térőt. Így történt, hogy a fejem még ott maradt egy bontásra ítélt udvarban, ahol a házak helyének rajzolatai sejtették a hajdanvolt életet, s az egyik ilyen háznyomban egy hajléktalan vackolta be magát...közben a lábam meg ment előre...aztán, puff!, átrepültem egy méteres ("alig észrevehető", világító sárga-fekete) 30 cm széles betonoszlopon. Az odarohanó emberek komoly arcán láttam, hogy most nekem nem szabadna röhögnöm...annyira komikus volt a jelenetem (na, erről sajnos nincs fotó), s csak tartottam az iPadomat.

Lehet, ha a kezembe veszem, még a siklóernyőzést is kipróbálom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vazeg.blog.hu/api/trackback/id/tr876919589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borovszki Beáta 2014.11.21. 08:08:46

tényleg mókás lehettél, ahogy mented az iPadodat. Vázlatokat készítesz? Már várom, hogy hazagyertek, tudom ezt valószínűleg nem osztjátok.
Ja és az utitervedben fel van sorolva a lánykérés. Azt mit jelent? Már két hónapja meg akarom kérdezni.
süti beállítások módosítása