70 nap alatt a föld körül +még néhány

vazeg

vazeg

Kék hegyek, Blue Mountain

2014. október 26. - kiskosztüm

Azért kékek, mert az eukaliptusz erdők kéket ontanak magukból. (Vagy a levegőperspektíva átszínezi a hegyeket kékre?) mindegy, lélegzetelállítóan szép! A teljesítményem is duplán: 1.nem vagyok jól, megfáztam, 2: mégis legyőztem magam, kimentem a szédítő kilátóba.

a Kék hegység változatos, sziklás erdős tája számtalan jelzett túristaúttal várja a kirándulókat. Sydneytől kb 2 órát utaztunk, sokan minden nap megteszik ezt a távolságot, A környéket Sydney elővárosának tekinthetjük, vonattal elérhető. Mindig kedvelt nyaralóhely volt, sok az angolos nyaralóház. A kávénkat a múltból itt hagyott "angol" szállodában ittuk, mint egy Agatha Christie regényből léptek volna ki a figurák(ők persze téáztak). Le nem vettem tekintetem az egyikük rafinált rózsaszín kalapjáról.

Számos izgalmas képződmény, kilátó várja az ide látogatókat. A mai lajstrom: 3 kenguru, 3 kilátó. (Megígértem, hogy kenguruhúst nem eszem! Nem tudnék a szemükbe néznil. Bellenéztem) Ma a banksiaval ismerkedtem. Ez az a növény, amely a tűzben szaporodik, akkor nyílik ki a magháza. Milyen szép gondolat!

image_167.jpg

image_168.jpg

image_169.jpg

image_170.jpgA sziklák veszélyesek. Ne lépj a korláton túlra! Több ilyen mementóval találkoztunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://vazeg.blog.hu/api/trackback/id/tr416833959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása